Piešťany - Zjednodušená verzia stránok
Nastavenie veľkosti písma
+

Úradná tabuľa - Pohovor na voľnú pracovnú pozíciu - Referent pre právne zabezpečenie

Mesto Piešťany, zastúpené primátorom Mgr. Petrom Jančovičom, PhD. v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov  vypisuje pohovor  na obsadenie pozície

na Odbore právnom a klientskeho centra:

referent pre právne zabezpečenie

 

V  rámci svojej pracovnej činnosti zabezpečuje plnenie nasledovných úloh :

 

  1. Zastupuje Mesto Piešťany v konaní pred súdmi v občianskom súdnom konaní, pred orgánmi činnými v trestnom konaní, orgánmi štátnej a verejnej správy a vykonáva úkony s tým spojené na základe primátorom udeleného poverenia.
  2. Poskytuje súčinnosť a podáva stanoviská na základe dožiadaní prokuratúry, súdov, orgánov činných v trestnom konaní, verejného ochrancu práv, príp. iných orgánov verejnej správy.
  3. Poskytuje právne služby pre potreby mesta pre jednotlivé odbory MsÚ podľa ich požiadaviek. Poskytuje právne rady zamestnancom v súvislosti s výkonom ich činnosti, najmä pri tvorbe interných  predpisov, zmlúv, verejných súťaží, materiálov predkladaných do MsR a MsZ, ale i pri spracovaní rozhodnutí a bežnej korešpondencie.
  4. Zabezpečuje odbornú úroveň  a súlad so všeobecne záväznými právnymi predpismi v príprave individuálnych správnych aktov a iných podkladov pre rozhodnutia primátora v oblasti právnej.
  5. Spracováva podklady a právne stanoviská k riešeným problémom z hľadiska dodržiavania právnych predpisov pre primátora mesta, prednostu MsÚ a zamestnancov mesta.
  6. Zabezpečuje analýzy a  posúdenia materiálov majúcich právnu povahu.
  7. Samostatne a odborne sleduje priebeh zverených právnych vecí, vrátane  navrhovania spôsobov ich riešenia.
  8. Spracováva materiály na rokovanie komisií MsZ, MsR a MsZ.
  9. Zabezpečuje tvorbu zmluvných vzťahov (vrátane dodatkov) a predkladá stanoviská k zmluvným vzťahom, v ktorých jednou zo zmluvných strán je Mesto Piešťany, ktoré jej predkladajú jednotlivé odbory MsÚ. Odovzdáva zmluvy na evidenciu.
  10. Dodržiava Zásady hospodárenia s majetkom mesta.
  11. Vedie agendu spisov, ktoré sú jej pridelené na vybavenie a zabezpečuje nakladanie s nimi v zmysle registratúrneho poriadku.
  12. Spolupracuje pri vypracovaní návrhov všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov, ktorých spracovanie vyplýva z platných právnych predpisov.
  13. Vedie rokovania s inými subjektami - fyzickými alebo právnickými osobami, s orgánmi štátnej správy alebo územnej samosprávy vo veciach právnych v rozsahu poverenia konkrétnymi úkonmi.
  14. Vydáva stanoviská k používaniu mestských symbolov.
  15. Vybavuje žiadosti o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z.z o slobodnom prístupe k informáciám.
  16. Zabezpečuje konania v zmysle § 5 Obč. zák.
  17. Je súčinný pri správnych a priestupkových konaniach.
  18. Zabezpečuje správne konania na úseku ochrany nefajčiarov.
  19. Spolupracuje pri riešení sťažností a petícií s ostatnými organizačnými zložkami mestského úradu.
  20. Zabezpečuje a poskytuje všeobecné právne služby a právne poradenstvo pre mestom založené alebo zriadené právnické osoby, ak tieto nedisponujú vlastným zamestnancom s právnickým vzdelaním.
  21. Zodpovedá za plnenie úloh, ktoré pre ňu vyplývajú zo všetkých platných právnych predpisov, interných predpisov, pokynov a príkazov nadriadeného.
  22. Vykonáva ďalšie činnosti a plní úlohy podľa príkazov alebo pokynov priameho nadriadeného, prednostu alebo  primátora,  ak sú vydané v súlade s právnymi predpismi

 

Podmienky účasti:

  • VŠ 1. stupňa resp. VŠ 2.stupňa zo zameraním na právnu oblasť
  • Odborná prax v oblasti práva minimálne 2 roky
  • Odborná prax v samospráve  a orientácia v legislatíve samosprávy vítaná
  • Práca s PC (Microsoft Word, Excel, Outlook)
  • Bezúhonnosť

 

Platové podmienky:

Funkčný plat na uvedenej pozícii je stanovený na základe zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo verejnom záujme vo výške min. 840,00 € v prípade VŠ 1.stupňa,resp. 927,00€ v prípade VŠ 2.stupňa v závislosti od započítanej praxe, k platu sa pripočíta osobný príplatok.

 

Ponúkané benefity :

Odmeny pri pracovných a životných jubileách, pri narodení dieťaťa, týždeň dovolenky naviac, priznanie osobného príplatku, odborné vzdelávanie, príspevok zamestnávateľa na DDP, príspevok na rekreáciu.

 

Osobnostné predpoklady:

  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Samostatnosť
  • Zodpovednosť

 

PÍSOMNÚ PRIHLÁŠKU pre pohovor spolu so:

  • žiadosťou
  • štruktúrovaným životopisom
  • fotokópiou dokladu o vzdelaní

je potrebné odovzdať do 24.07.2020  do  13.00 hod.  osobne do podateľne MsÚ (Klientske centrum) v Piešťanoch alebo doručiť poštou na adresu Mesto Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Piešťany, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Piešťany poskytovateľom poštových služieb. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do pohovoru zaradené.

Zapečatenú obálku je potrebné označiť heslom: „referent pre právne zabezpečenie – neotvárať“

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pohovor bez uvedenia dôvodu zrušiť. Vopred ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem o pracovnú pozíciu. V prípade veľkého počtu prijatých žiadostí, si vzhľadom na možnosti personálneho oddelenia, vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

 

Bližšie informácie poskytne: RNDr. Denisa Bartošová, č.t. 033/7765313

Dátum zvesenia: 24. 7. 2020 Zodpovedá: JUDr. Marcel Repáš