Piešťany - Zjednodušená verzia stránok
Nastavenie veľkosti písma
+

Úradná tabuľa - Pohovor na voľnú pracovnú pozíciu - Referent matričného úradu - matrika, IOMO a osvedčovania listín a podpisov

Mesto Piešťany, zastúpené primátorom Mgr. Petrom Jančovičom, PhD. v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov  vypisuje pohovor  na obsadenie pozície

na Odbore právnom a klientskeho centra:

 

Referent matričného úradu – matrikár, IOMO a osvedčovania listín a podpisov

 

V  rámci svojej pracovnej činnosti zabezpečuje plnenie nasledovných úloh :

 

Zabezpečovanie všetkých činností na úseku osvedčovania listín a podpisov na listinách, najmä:

  1. osvedčovanie listín a podpisov na listinách pre Mesto Piešťany v zmysle zákona č. 599/2001 Z.z. o osvedčovaní listín a podpisov na listinách okresnými úradmi a obcami v znení neskorších predpisov.
  2. vedenie osvedčovacích kníh listín a podpisov na listinách.
  3. ďalšie úkony spojené s agendou osvedčovania listín a podpisov na listinách Mestom Piešťany.

 

Zabezpečovanie všetkých činností súvisiacich s integrovaným obslužným miestom občana (IOMO).

Zabezpečovanie výkonu matričnej agendy na matričnom úrade podľa zákona č. 154/1994 Z.z. o matrikách v znení neskorších predpisov v rozsahu 0,6 prac. úväzku v nasledovnom rozsahu:

  1. Vedie elektronickú matriku a elektronickú podobu listín, ktoré slúžia ako podklad na zápis, dodatočný zápis, dodatočný záznam alebo ich zmenu v matrike.
  2. Vydáva výpisy z matričných kníh na použitie v tuzemsku i cudzine.
  3. Vystavuje potvrdenia o uhradení správneho poplatku.
  4. Pri narodení dieťaťa – v prípade domáceho pôrodu
  • spisuje zápis o  súhlasnom vyhlásení rodičov o určení otcovstva k nenarodenému  ale už počatému dieťaťu
  • prijíma súhlasné vyhlásenie rodičov o určení otcovstva k narodenému dieťaťu.
  1. Pri uzatvorení manželstva:
  • plní úlohy súvisiace s uzavretím manželstva na základe dokladov predložených snúbencami
  • pripravuje a posudzuje doklady na uzavretie manželstva pred orgánom cirkvi alebo náboženskej spoločnosti
  • povoľuje na žiadosť snúbencov uzavretie manželstva na inom ako príslušnom matričnom úrade
  • na základe zápisnice o uzavretí manželstva vyhotovuje sobášne listy a oznámenia o uzavretí manželstva, potvrdenia o uzavretí manželstva,
  • vykonáva akt uzavretia manželstva pred orgánom štátu.
  1. Pri úmrtí:
  • prijíma a kontroluje listy o prehliadke mŕtveho vystavuje úmrtné listy a oznámenia o úmrtí
  • vyhotovuje žiadosť o príspevok na pohreb.
  1. Vedie agendu spisov, ktoré sú jej pridelené na vybavenie a zabezpečuje nakladanie s nimi v zmysle registratúrneho poriadku.
  2. Vykonáva základnú finančnú kontrolu podľa platného zákona o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov podľa charakteru finančnej operácie alebo jej časti.
  3.  Spolupracuje s poslancami pri riešení problematiky súvisiacej s náplňou činnosti určeného úseku.
  4. Rieši prípadné pripomienky, návrhy, sťažnosti a petície súvisiace s činnosťou určeného úseku.
  5. Spolupracuje s ostatnými  organizačnými zložkami mestského úradu pri  realizácii úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
  6. Vykonáva inventarizáciu na príkazom určenom úseku.
  7. Zabezpečuje správu dát a aktualizáciu údajov v informačnom systéme, ktorý používa pre svoju agendu.
  8. Odborne sa vzdeláva a zvyšuje si odbornú kvalifikáciu.
  9. Vykonáva prácu na úseku vedľajšej pokladne, pričom zabezpečuje najmä vyberanie správnych poplatkov v súvislosti s vybavenou agendou.
  10. V prípade neprítomnosti matrikárky alebo obednej prestávky ju zastupuje v plnom rozsahu výkonu matričnej agendy na matričnom úrade podľa platného zákona  o matrikách v znení neskorších predpisov.
  11. Zastupuje referenta podateľne v prípade, že ho nezastupuje referent pre klientskych služieb.
  12. Zodpovedá za plnenie úloh, ktoré pre ňu vyplývajú zo všetkých platných právnych predpisov, interných predpisov, pokynov a príkazov nadriadeného.
  13. Vykonáva ďalšie činnosti a plní úlohy podľa príkazov alebo pokynov priameho nadriadeného, prednostu alebo  primátora,  ak sú vydané v súlade s právnymi predpismi.

 

Podmienky účasti:

  • VŠ 1. stupňa resp. VŠ 2.stupňa zo zameraním na právnu oblasť, oblasť verejnej správy alebo oblasť informatiky
  • Odborná prax v administratíve minimálne 2 roky
  • Odborná prax v samospráve  a orientácia v legislatíve samosprávy vítaná
  • Výhodou prax v matričnej agende a skúsenosti s prípravou a organizáciou volieb
  • Práca s PC ( Microsoft Word, Excel, Outlook)
  • Znalosť Excelu - pokročilý
  • Bezúhonnosť

 

Platové podmienky:

Funkčný plat na uvedenej pozícii je stanovený na základe zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo verejnom záujme vo výške min. 790,00 € ( t.j. tarifný plat + 15 % navýšenie)  v závislosti od započítanej praxe, k platu sa pripočíta osobný príplatok.

 

Ponúkané benefity :

Odmeny pri pracovných a životných jubileách, pri narodení dieťaťa, týždeň dovolenky naviac, priznanie osobného príplatku, odborné vzdelávanie, príspevok zamestnávateľa na DDP, príspevok na rekreáciu.

 

Osobnostné predpoklady:

  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Samostatnosť
  • Zodpovednosť
  • Precíznosť
  • Čitateľný rukopis
  • Komunikatívnosť so zameraním na verejné vystupovanie

 

PÍSOMNÚ PRIHLÁŠKU pre pohovor spolu so:

  • žiadosťou
  • štruktúrovaným životopisom
  • fotokópiou dokladu o vzdelaní

 

je potrebné odovzdať do 17.07.2020  do  13.00 hod.  osobne do podateľne MsÚ (Klientske centrum) v Piešťanoch alebo doručiť poštou na adresu Mesto Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Piešťany, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Piešťany poskytovateľom poštových služieb. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do pohovoru zaradené. Zapečatenú obálku je potrebné označiť heslom: Referent matričného úradu – neotvárať“

Zamestnávateľ si vyhradzuje právo pohovor bez uvedenia dôvodu zrušiť. Vopred ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem o pracovnú pozíciu. V prípade veľkého počtu prijatých žiadostí, si vzhľadom na možnosti personálneho oddelenia, vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov.

 

Bližšie informácie poskytne: RNDr. Denisa Bartošová, č.t. 033/7765313

Dátum zvesenia: 17. 7. 2020 Zodpovedá: JUDr. Marcel Repáš