Piešťany - Zjednodušená verzia stránok
Nastavenie veľkosti písma
+

Správy - Organizačné zmeny na úrade

Organizačné zmeny na úrade 1

S účinnosťou od 4.5.2016 je na Mestskom úrade Piešťany platná nová organizačná štruktúra. Na základe organizačných zmien pribudli na radnici štyri pracovné miesta. K zmenám došlo aj v Kancelárii vedenia mesta.

Kancelária vedenia mesta je po novom rozčlenená na Kanceláriu primátora a Kanceláriu prednostu MsÚ.

Na Oddelení stavebných služieb a rozvoja mesta boli zriadené dve funkčné miesta referentov.

Po jednom referentskom mieste pribudlo aj na Oddelení finančných služieb a Oddelení IT a majetkových služieb.

V súvislosti s organizačnými zmenami sa budú v nasledujúcom období konať pohovory na pracovné miesta. Už v pondelok 9. mája o 9,00 hod. sa na Mestskom úrade uskutoční pohovor s uchádzačmi o pracovné miesto referent Oddelenia IT a majetkových služieb so zameraním na majetkové služby a verejné obstarávanie. Podmienky žiadateľa o zamestnanie sú zverejnené na úradnej tabuli mesta.

Pohovory s uchádzačmi o ostatné vzniknuté pracovné miesta sa uskutočnia v nasledujúcich týždňoch.

Rozhodnutie č. 3/2016 zamestnávateľa o organizačných zmenách

Voľná pracovná pozícia – referent Oddelenia IT a majetkových služieb

Dátum vloženia: 6. 5. 2016 9:52
Dátum poslednej aktualizácie: 26. 11. 2017 23:11
Autor: Eva Bereczová