Kancelária vedenia mesta je po novom rozčlenená na Kanceláriu primátora a Kanceláriu prednostu MsÚ.
Na Oddelení stavebných služieb a rozvoja mesta boli zriadené dve funkčné miesta referentov.
Po jednom referentskom mieste pribudlo aj na Oddelení finančných služieb a Oddelení IT a majetkových služieb.
V súvislosti s organizačnými zmenami sa budú v nasledujúcom období konať pohovory na pracovné miesta. Už v pondelok 9. mája o 9,00 hod. sa na Mestskom úrade uskutoční pohovor s uchádzačmi o pracovné miesto referent Oddelenia IT a majetkových služieb so zameraním na majetkové služby a verejné obstarávanie. Podmienky žiadateľa o zamestnanie sú zverejnené na úradnej tabuli mesta.
Pohovory s uchádzačmi o ostatné vzniknuté pracovné miesta sa uskutočnia v nasledujúcich týždňoch.
Rozhodnutie č. 3/2016 zamestnávateľa o organizačných zmenách
Voľná pracovná pozícia – referent Oddelenia IT a majetkových služieb