Navigácia

Odoslať stránku e-mailom

Obsah

MESTSKÁ POLÍCIA MÁ NÁSTROJ, KTORÝ JEJ UĽAHČUJE PRÁCU A ŠETRÍ ČAS

Typ: ostatné
Informačný systém MP Manager je systémom novej generácie, určený mestským a obecným políciám pre vedenie ich agendy. Ide o on-line aplikáciu, ktorá slúži k vytváraniu a správe elektronických informácií o udalostiach, ktoré rieši mestská polícia, prípadne sú súčasťou ich činnosti.

Za pomoci mobilného telefónu dokážu mestskí policajti rýchlejšie overiť aj to, či má automobil zaparkovaný v zóne plateného parkovania, uhradený poplatok za parkovanie.

Mestský policajti v Piešťanoch počas výkonu služby používajú 11 mobilných telefónov a priamo v teréne dokážu zaevidovať oznámenú udalosť, doriešiť priestupok, overiť osobu a preveriť motorové vozidlo či nie je kradnuté. Zároveň sú policajti v priebehu služby monitorovaní a vďaka navigácii náčelník vie, kde sa hliadky nachádzajú. V neposlednej rade ide aj o ich bezpečnosť, keď náčelník vidí, že sa policajt pohybuje po svojej trase, má istotu, že sa nedostal do ťažkostí.

Za pomoci služobného telefónu (smartfónu) s pracovnou aplikáciou, mestský policajt strávi viac času hliadkovaním v teréne. Využíva široké možnosti dátových prenosov z mobilných telefónov s GPS lokalizáciou a napojením na základné registre mesta, umožňuje vkladať priestupky, preveriť osoby a vozidlá priamo v teréne, on-line pripojeným mobilným zariadením do internetu –notebookom, tabletom alebo smartfónom.

Informačný systém MP Manager denne aktívne používajú tisícky mestských policajtov a používateľov na cca 60 mestských políciách v SR a ČR.

 


Vytvorené: 8. 11. 2021
Posledná aktualizácia: 9. 11. 2021 14:46